Obok własnych sklepów internetowych, jednymi z najistotniejszych kanałów sprzedaży dla każdego przedsiębiorcy w branży e-commerce są duże, sieciowe marketplace. Założenie konta w takim serwisie pozwala szybko zyskać dostęp do bardzo licznej grupy potencjalnych klientów, którzy tworzą bazę użytkowników danego portalu. Jedną z najważniejszych platform tego typu w Polsce jest Allegro, stanowiące największy z internetowych rynków, jakie operują w naszym kraju. To naturalne, że jako sprzedawca nie powinno się bagatelizować ogromnego potencjału, jaki drzemie w Allegro, jednak nie można zapominać, że efektywne prowadzenie działalności w takim marketplace jednak nie ogranicza się tylko do założenia na nim konta.

Menedżer sprzedaży Allegro, czyli jak usprawnić zarządzanie swoim kontem?
Materiał promocyjny partnera. Zdjęcie ilustracyjne – fot. Pixabay

Na co przygotować się jako sprzedawca? Wyzwania na rynku internetowym

Wspomniany już potencjał Allegro jako internetowego rynku ma także swoje negatywne aspekty, co sprowadza się przede wszystkim do silnej konkurencji oraz rywalizacji o klientów. Na Allegro działa wielu sprzedawców, którzy budowali swoją markę już od lat – nie można zatem liczyć na to, że bez odpowiedniego przygotowania, będzie można wybić się w tym środowisku.

Kluczem do sukcesu jest więc profesjonalne podejście do sprzedaży i nastawienie na dynamiczny rozwój, podążając za kolejnymi trendami w e-commerce. Startowe programy bonusowe dla nowych sprzedawców pozwalają na dobry start, jednak co zrobić, kiedy nakład zamówień zwiększa się, a zarządzania firmą z miesiąca na miesiąc wymaga coraz więcej zaangażowania?

Łatwiejsze zarządzanie sklepem poprzez menedżer sprzedaży Allegro!

Całe szczęście, w odpowiedzi na potrzeby e-sprzedawców, na rynku zaczęły pojawiać się wyspecjalizowane programy, mające na celu zdjąć znaczną część rutynowych obowiązków z ich braków. System Apilo jest bez wątpienia najlepszym wyborem w tej kategorii, oferując mnóstwo nowoczesnych modułów i przydatnych funkcji, które pozwalają obsługiwać sklep internetowy szybciej, sprawniej i wygodniej niż kiedykolwiek.

Na szczególną uwagę zasługuje tu menedżer sprzedaży Allegro, który został zaprojektowany tak, aby każdy e-przedsiębiorca w tym serwisie miał okazję zarządzać swoim kontem w rozsądnym czasie i bez konieczności zatrudniania nowych pracowników. Do wybranych możliwości tego narzędzia należy zaliczyć:

  • automatyczne uzupełnianie pół podstawowych przy tworzeniu ofert,    
  • szeroki wybór przykładowych zdjęć z bazy produktów,    
  • możliwość hurtowych operacji na aukcjach (włączanie, wznawianie, wyłączanie itd.),    
  • wiele dodatkowych opcji filtrowania ofert, także według fraz w opisie,    
  • bardzo szybka aktualizacja stanów magazynowych,    
  • tworzenie własnych szablonów aukcji z ustandaryzowanym opisem,    
  • wystawianie aukcji z nowym opisem,    
  • i wiele więcej!

Funkcji zapewnianych przez menedżer sprzedaży Allegro od Apilo jest bardzo dużo, a kolejne aktualizacje wzbogacają ten system o kolejne opcje dla jego użytkowników. Warto przekonać się o ich osobiście, korzystając z darmowego, 21-dniowego okresu testów – wystarczy w tym celu założyć bezpłatne konto Apilo!

Co o tym sądzisz? Zostaw komentarz